Din dorinta de a va asigura un sejur cat mai placut, va rugam sa alocati cateva momente si sa cititi Conditiile de Cazare din cadrul Pensiunii:
Check in incepand cu ora 17 pana la ora 21;
Check out ora 11;
Pretul, respectiv camera este doar pentru 2 persoane;
Copiii, indiferent de varsta lor, nu au gratuitate la cazare sau alte servicii oferite de Pensiune.
Familiile cu copii trebuie sa anunte in scris de numarul si varsta copiilor pentru a se putea oferta corespunzator situatiei, in caz contrar Administratorul Pensiunii va refuza cazarea si NU va restitui suma primita ca avans de rezervare;
Nu se accepta cazarea intr-o camera cu doi sau mai multi copii indiferent de varsta lor;
Camparea, gatirea diferitelor alimente in camere sau pe propietatea Pensiunii sunt absolut interzise;
Animalele de companie nu sunt acceptate;
Accesul in bucatarie nu este permis turistilor;
Consumul Iresponsabil de alcool pe propietatea Pensiunii este strict interzis;
Consumul de alcool in spatiile comune Pensiunii(sala de mese, terasa) este permis doar pana la ora 22;
Organizarea spontan de petreceri cu clienti cazati in Pensiune sau din afara Pensiunii este interzisa;
Accesul vizitatorilor se face doar cu acordul Administratorului;
Daca rezervarea este anulata cu mai mult de 30 de zile inainte, se restituie intergral avansul primit;
Daca rezervarea este anulata intre 20-30 de zile inainte de ziua sosirii, se va restitui doar 80% din suma platita;
Daca rezervarea este anulata intre 10-20 de zile inainte de ziua sosirii se va restitui doar 50% din suma platita;
Daca rezervarea este anulata cu mai putin de 10 zile inainte de sosire se pierde intergal suma platita;
Daca se doreste modificarea perioadei rezervate cu o alta perioada, acest lucru se va face in functie de disponibilitatile existente iar Clientul va suporta cheltuielile aferente daca sunt. In cazul in care nu se poate face modificarea, clientul va suporta penalitatile descrise mai sus;
In cazul in care clientul dupa check in doreste anularea rezervarii din diferite motive ( vreme rea, locatie necorespunzatoare, facilitati insuficiente, etc) acesta va pierde in totalitate sumele achitate pentru cazare;
In cazul in care un client doreste restituirea banilor datorita unui caz de forta majora, acest lucru se va face doar in urma prezentarii unui document justificativ. In acest caz Administratorul Pensiunii va hotari in 2 zile lucratoare daca si cat se va restitui Clientului din suma platita;
In caz in care clientul nu se prezinta la Check in respectand orarul de mai sus, acesta va pierde in toatalitate suma achitata.
Termenul de plata a rezervarii este de 4 ore in momentul primirii confirmarii.
Pentru eventuale neclaritati sau intrebari, va rugam nu ezitati sa ne contactati.